Kenan Imola'daki yarışı kazandı-yarışı izle

http://img185.imageshack.us/img185/5920/vitrin7de18d397cc000005.jpg
Buyazı 2009 Yılınıda yazılmıştır. 2010 sezonu ve tüm yarışları için izlemek için tıklayın!

Dünya Supersport Şampiyonası'nda mücadele eden milli sürücümüz Kenan Sofuoğlu, sezonun San Marino'da yapılan 12. yarışında damalı bayrağı ilk gören isim olmayı başardı.
Yarışa 2. sıradan başlayan Sofuoğlu, daha ilk tur ile liderliği ele geçirerek tüm yarış boyunca kontrolü altında tuttu ve San Marino'da podyumun tepesinde yer aldı.
Şampiyona lideri Crutchlow, yarışın bitmesine 3 tur varken kaza yaparak yarış dışı kaldı ancak 210 puan ile liderliği sürüyor.

1 54 Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 35'51.342 (156,936 kph)
2 50 Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 5.372
3 99 Foret F. (FRA) Yamaha YZF R6 6.450
4 23 Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 15.847
5 24 McCoy G. (AUS) Triumph Daytona 675 15.944
6 1 Pitt A. (AUS) Honda CBR600RR 16.001
7 21 Fujiwara K. (JPN) Kawasaki ZX-6R 27.097
8 13 West A. (AUS) Honda CBR600RR 27.835

Dünya Supersport Şampiyonası'nda mücadele eden milli sürücümüz Kenan Sofuoğlu, sezonun San Marino'da yapılan 12. yarışında damalı bayrağı ilk gören isim olmayı başardı.
Yarışa 2. sıradan başlayan Sofuoğlu, daha ilk tur ile liderliği ele geçirerek tüm yarış boyunca kontrolü altında tuttu ve San Marino'da podyumun tepesinde yer aldı.
Şampiyona lideri Crutchlow, yarışın bitmesine 3 tur varken kaza yaparak yarış dışı kaldı ancak 210 puan ile liderliği sürüyor.
Şampiyonada 2. sırada yer alan Laverty, burada 2. olarak Crutchlow ile puan farkını 2'ye düşürdü.
Kenan Sofuoğlu ise Imola'da kazandığı puanlar ile toplamda 153 puan kazandı ve klasmanda 3. sıraya yükseldi.
2009 Dünya Supersport şampiyonası, Magny Cours ve Portimao'da yapılacak yarışlar ile sona erecek




Kenan'in kazandığı yarışı izleyin:
Bir sürücünün motorundan sızan yağ nedeniyle bir kez kırmızı bayrak ile durdurulan yarışı birinci olarak bitirdi Kenan. Tebrik ediyoruz kendisini ve teşekkür ediyoruz...



Fotoğrafları büyütmek için üzerlerine tıklayınız!




Manidar Şarkı Sözleri - 1


Aslında çok iarkı var bu şekilde manidar sözler barındıran. Şimdilik bunları koyuyorum, devamı yolda. Parantez içindekiler benim yorumlarım...

Pamela Spence - Aşk Sevgiden Beter: korktuklarım hep başa geldi (2007 seçimlerinden mi bahsediyorsun?)
Yalın - Cumhuriyet: bu nasıl bi cumhuriyet (sen nasıl isterdin beyim)
İsmail YK - Tıkla: başın ağrırsa salla (neyi?)
İsmail YK - Tıkla: iyileşmek istiyorsan, bu numaradan beni tıkla (doktor musun?)
Göksel - Arka Bahçem: seher vakti bir telaş var arka bahçemde (anlamadım bacım?)
Gülşen- Of Of: bi girdin mi çıkmıyorsun, neden böyle yapıyorsun of! (of be ablam çok içerlemiş gördüm seni, sana da yazık)
Ali Güven - Kalbinden Taşındım: gözlerinde yaşındım, gide gele aşındım (teknik bilmiyosun be kardeşim ondan olur)
Berdan Mardini: senden çocuğum olsun istiyorum (çakaaal, kıza yazıyo :) direk sevişelim demiyo da... )

Hem kırmızı hem yeşil elma...


Hem kırmızı hem yeşil elma... Botanikçiler elmanın iki renkli olmasını genetik mutasyona uğramış olmasıyla açıklıyor. Sahibinin ise elmayı yemek gibi bir niyeti yok... 

İngiltere, Devon’da yaşayan Ken Morish bu elmayı ağaçtan kopardığında birinin şaka yapmak için boyadığını düşündü. Uzmanlar da ortadan ikiye farklı renklerle böyle kusursuz ayrılmış elmanın milyonda bir olacağını söylüyor. 72 yaşındaki emekli dekoratör Ken Morish’in elmayı yemeye niyeti yok, çünkü onu görmek için civar kasabalardan gelenler bile oluyor. Morish buzdolabının dondurucusunda sakladığı bu tuhaf meyveyi kendi bahçesindeki ağaçtan koparmış. Botanikçiler elmanın iki renkli olmasını genetik mutasyona uğramış olmasıyla açıklıyor ve meyvenin kırmızı yüzeyinin, yetişirken daha çok güneş ışığına maruz kaldığı için, yeşil bölgesinden daha tatlı olacağını belirtiyor.

(The Daily Mail)


Yok artık daha neler  :S  :)

" Top çarpar, gözlük gözüme kaçar..."


Sahalarımızda bazı taraftarlarca "Hakeme gözlük, eline sözlük" şeklinde bir tezahurat seslendiriliyor bazen. 3 bilemedin 4 büyükler taraftarlarından bunu duymamız tabii imkansız; adama gülerler. Ama anadolu takımlarının taraftarlarından bazıları hala seslendirebiliyor bunu. Fakat gözlüklü hiç futbol hakemi yok, bilmem siz de dikkat ettiniz mi? Hiçbir hakem gözlük takmayı düşünmemiş. Ve bunun nedeni hakemin "top çarpar, gözlük gözüme kaçar" tedirginliğinden başka bir şey elbette; gözlüklü bir hakemin izleyiciler ve oyuncular üzerinde yaratacağı "göremiyor lan bu" izlenimi. Adama kör muamelesi yaparlar hatta. Hakemsen gözün 10 numara bile olsa gözlük takmayacaksın; takarsan iyi görürsün, iyi süzersin belki ama sana iyi gözle bakmazlar.

Diyelim doktora gittin, adam seni muayene etti. Sonra açtı bir tıp kitabı, bir şeyler okuyor. Huzursuz oluyorsun tabii, pardon ne okuyorsunuz, diye soruyorsun. Hastalığınız konusunda ufak bir şüpheye düştüm de, emin olmak için kitaba bakıyorum, diyor adam mesela. Bir daha o doktora gitmezsin, adam öğrenememiş dersin. Ama bakmadan sallamasyon bir ilaç yazsa pek huzursuz olmayacaksın. Böyle yapan doktorlar da varmış. Hastayı muayene ettikten sonra zararsız (ve tabii yararsız) bir ilaç yazıp yolluyormuş evine; düzelme olmazsa bir hafta sonra gel diyerekten. Bu arada hastalığı kitaplardan, google'dan girip iyice inceliyor tabii. Bir hafta sonra hasta geri geldiğinde bu sefer gerçekten tedavi edecek ilacı yazıyor. Böylelijle ne hasta işkilleniyor, ne doktor yanlış bir adım atıyor. Çözümün tek kötü yanı bir hafta içerisinde hastaya bir şey olması ihtimali.

Ama gözlük doktora yakışıyor bak mesela. Zamanında çok okumuş, çok şey biliyor izlenimi veriyor. Tabii göz doktoru değilse.


(Alıntıdır...)

2009 Emmy Ödülleri Sahiplerini Buldu-Ödül Töreni

Emmy Adaylarının tam listesi için tıklayın!

Barney Stinson karakteri ile tanıdığımız Neil Patric Harris'in sunduğu 2009 Emmy Ödül Törenini izlemek için tıklayın(43dk @ntvmsnbc)


Merakla sonucunu beklediğimiz Emmy ödüllerinin sahipleri belli oldu. How I Met Your Mother'dan Jason Segel (Marshall Erikson) ve The Big Bang Theory'den Jim Parsons (Sheldon Cooper)'ın ödül alamamış olması bizi bir hayli üzdü.
Zaten akademinin de hiç güvenilirligi kalmadı canım diye lafı gediğine koymak istedik hazır fırsat elimize geçmişken.




How i Met Your Mother: Marshall Eriksen
İlk Bölüm: Pilot
Oyuncu: Jason Segel
Takma İsimleri: Marsh-mallow, The Kid, Funny Butt, Vanilla Thunder
Yaş: 31
Meslek: Avukat
Eşi: Lily Aldrin




The Big Bang Theory: Sheldon Cooper 
İlk bölüm: "Pilot"
Oyuncu: Jim Parsons
Bölüm sayısı: 40
Zeka (IQ): 187






ABD'de 61. Uluslararası Emmy Ödülleri, dün akşam Los Angeles'ta düzenlenen törenle sahiplerini buldu.

Drama ve komedi dallarında en iyi dizi ödülleri, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da "Mad Men" ve "30 Rock"a verildi.

Drama dalında en iyi aktör ödülüne "Breaking Bad"deki rolüyle Bryan Cranston, en iyi kadın oyuncu rolüne ise "Damages"'deki rolüyle Glenn Close layık görüldü.

"30 Rock" dizisinin kadrosunda yer alan Alec Baldwin, komedi dalında en iyi aktör, "Urited States Of Tara"da oynayan Toni Collette, yine aynı dalda en iyi kadın oyuncu ödülünü aldı.
http://allserieslinamarcela.files.wordpress.com/2009/07/michael-emerson.jpg
Ödül alan bazı oyuncu ve yapımlar şöyle:
Drama dalında en iyi yardımcı erkek oyuncu: Michael Emerson (Lost)

Drama dalında en iyi yardımcı kadın oyuncu: Cherry Jones (24)

Komedi dalında en iyi yardımcı erkek oyuncu: Jon Cryer (Two and a Half Men)

Komedi dalında en iyi yardımcı kadın oyuncu: Kristin Chenoweth (Pushing Daisies)

Komedi dalında en iyi yönetmen: Jeff Blitz (The Office)

Drama dalında en iyi yönetmen: Rod Holcomb (ER)

http://4.bp.blogspot.com/_MXXncavb_t8/Sl9th1RT_0I/AAAAAAAAACc/07-YBmHjrkM/s400/emmy_2009.PNG

Bakalım, seneye belki bizim sevdiğimiz oyuncular ve diziler ödüllerini alır. İnsanın kendi sevdiğini başkalarına da zorla sevdirmesi ya da, onların da sevmelerini istemesi garip bir durum değil mi?

Not: Bu sayfa Gork tarafından defalarca değiştirilmiştir, hala birşeyler ekleyip çıkarıyor kendisi.

Karagöl Artvin-Gizli cennetlerimiz

Avrupa'daki tarihi şehirler, Afrika'daki kavurucu çöller, Güney Amerika'da yağmur ormanları, Mısır'da Piramitler, Uzak Doğu'da tapınaklar.. Hepsi güzel. Binlerce yıllık insanlık tarihi ve dünyamızın milyonlarca yıl süren değişimler sonucu ortaya çıkan suni veya tabii güzellikler, onları yakından tanımak isteyenlere çok büyük heyecan yaşatıyor.


Manga-Beni Benimle Bırak

http://img36.imageshack.us/img36/3679/fft5mf158660r.jpg 
Çabucak dinlemeniz için boyutu küçük klip:


Sözleri de burada:
Beni Benimle Bırak - Manga

Al bu Dünya al senin olsun
Benim hiç gözüm yok hepsi senin olsun
Ama son bir dileğim var senden
Şu gaybana dünyada
Varını yoğunu al hepsini al da;

Beni benimle bırak
Beni benimle bu cehenneme
Ruhum senden çok uzak
Yabancıyım senin cennetine

Al bu Dünya al senin olsun
Ne olur benden artık uzak dur
Bi günahım varsa işlediğim
O benim borcumdur
Sen varını yoğunu al hepsini al da;

Beni benimle bırak
Beni benimle bu cehenneme
Ruhum senden çok uzak
Yabancıyım senin cennetine

Beni benimle bırak
Beni benimle bu cehenneme
Ruhum senden çok uzak
Yabancıyım senin cennetine

Youtube'a erişemeyenler ve orijinal klibi izlemek isteyenler için:





Yok ben youtube'a da erişirim kaliteli klip de izlerdim diyorsan:

BÖTE 2009-2010 Güz dönemi ders programı

http://www.matematikonline.net/images/photoalbum/ege.jpgBir ders yılına başlamanın heyecanı içindeyiz. 2009-2010 dönemi için ders programımız belli olmuş. İncelediğimizde bazı derslerde gruplara ayrılacağımızı ve perşembe-cuma günlerinden birinin belki ikisi günün birden boş olacağını tahmin ediyoruz. Bütün arkadaşlara yine eğitim döneminde başarılar diliyoruz. İşte BÖTE-2 09-10 güz dönemi ders programı:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tüm sınıflarin ders programı için tıklayınız.
http://www.copyright.cornell.edu/images/adobe_pdf_icon.png

HDTV Alırken Dikkat Edin!


Bu yazıyı özellikle hd tv alacak olan gork arkadaşımıza yardımcı olması amacıyla koydum;)

Parlak spot ışıkları müşteriyi kör ediyor.

Tüketiciler, sattığı malı olduğundan kaliteli göstermeye çalışanlara alışkın. Ama bu hileye değil!


Geniş ekran bir televizyon almak için mağazaya gittiğinizde dikkatli olun, çünkü aydınlatma sizi yanıltabilir. Kullanıcıların büyük çoğunluğu televizyon alırken ekranın parlaklığına ve renklerin canlılığına bakıyor. Bunu bilen satıcılar da televizyonların kontrast ayarlarını değiştiriyor.

Esas numara ise aydınlatmada yatıyor. Mağazalardaki aydınlatma güçlü spot ışıklarıyla evdekinin 50 katına kadar çıkabiliyor. Bu sayede ekranların gerçek kalitesi belli olmuyor, siyahları kötü ekranlar saklanmış oluyor. En ucuz LCD'ler bile böylece diğerleriyle aynı kalitedeymiş gibi gösterilebiliyor. Satıcıların da pek para harcamaya niyetli olmayan müşterileri ikna etmesi kolaylaşıyor. "Pahalıya boşuna para verme ucuz da aynı kalitede" tarzı pazarlama teknikleri özellikle zaten ucuz mal arayan müşteri üzerinde etkili oluyor.

Peki ne yapmalı?

Parlak spotlarla hepsi birbirine benziyor


Elbette mağaza hizmet ettiği müşteri profiline göre ışıklandırmayı ayarlayabilir. Üst kalitede ürün satan mağazalar ışıkları kısarak televizyonun gerçek siyah kalitesini ve kontrastını sergileyerek müşteriyi etkileyebilir. Yurt dışında eski alışkanlıkları devam ettiren bazı mağazalarda ışıklar çok parlak değil. Ancak bu müşteriye özel ilgi gösteren bir mağaza gerektiriyor.

Bununla birlikte çoğu müşteri ucuz televizyon arıyor ve aldığı malın buna rağmen en kalitelisi olduğuna inandırılmak istiyor. İşte bu yüzden satıcılar parlak spot ışıklarından vazgeçmiyor. Elbette burada iş hem mağazanın dürüstlüğüne ve güvenilirliğine bakıyor, hem de kullanıcının bilgisine. Alışveriş yaparken mağazadaki atmosferin yanıltıcı olabileceğini göz önüne alarak, hem ürün özelliklerini iyi araştırmalı, hem de testleri okumalısınız.

Sapıtan OpenDns'e alternatif-İnternetiniz çok yavaşsa dikkat!

Telekom'un dns üzerinden sansürünü aşmak artık çok kolay. Öyle ki ülkemizden erişimi mahkeme kararı ile engellenen YouTube bile Türkiye'den ziyaret edilen 5.inci sayfa konumunda.

Önceleri OpenDNS ile yasaklanmış birçok siteye girebiliyorken şimdilerde internetin yavaşlığından şikayet ediyorsaniz, OpenDNS'i değiştirme vaktiniz geldi demektir. Zira bu aralar ciddi performans sıkıntısı çeken OpenDNS şirketi, bizim gibi sansürden kaçan kullanıcıları mağdur etmekte. Bu nasıl oluyor: Sayfalar hiç cevap vermiyor. Az önce çalişan link tıklandığında öylece çakılıp kalıyor.

Uzun lafın kısası, gelin Open DNS bir kenarda dursun adını bilmediğim bir DNS (Domain Name System) serverine yönlendireyim sizi.. Domain Nerd Servis olsun bunu adı da :)


Güvenliğiniz için kaynağı belli olmayan DNS iplerini kullanmayınız.
Haziran 2010 Youtube gibi engellenen sitelere erişim için:
Yeğlenen DNS sunucusu: 216.52.1.33

Diğer DNS sunucusu:
24.143.246.29
Güncellendi(15 haziran 2010)


DNS'lerin detaylı bilgileri ise:
CustName: InterNAP Network Services, PNAP-SFJ
Address: 2001 6th Ave, Suite 800
City: Seattle
StateProv: WA
PostalCode: 98121
Country: US
RegDate: 1999-06-02
Updated: 1999-06-02

CustName: San Bruno Cable
Address: 398 El Camino Ave
City: San Bruno
StateProv: CA
PostalCode: 94066
Country: US
RegDate: 2007-04-09
Updated: 2007-04-09


http://img2.imageshack.us/img2/8500/dnsayari.jpg


Google'nin DNS'ini kullanmanizi tavsiye ediyoruz. Güvenlik açisindan her bulduğunuz dns'i kullanmayiniz..
Yeğlenen DNS sunucusu: 8.8.8.8
Diğer DNS sunucusu: 8.8.4.4

Güncellendi(8 subat 2010)

arada sırada sorun çıkarsa da kullanışlı, eski dns'imiz:

Yeğlenen DNS sunucusu: 193.255.124.8
Diğer DNS sunucusu: 212.216.112.112
Yeni dns'imiz hayırlı olsun.


Bu arada, 'yok ben openDNS'i geri istiyorum!' diyorsaniz, tıklayınız efendim.

Avrupa Voleybol Şampiyonası İzmir-İstanbul

Tüm ülkemizi ve İzmir'i daha yakından ilgilerdiren bir organizasyon bugün başlıyor.

Erkekler Avrupa Voleybol Şampiyonası, İzmir ve İstanbul'da oynanacak karşılaşmalarla bugün başlıyor. Türkiye'nin ev sahibi olarak doğrudan katıldığı ve ilk kez mücadele edeceği şampiyonanın ilk gününde Milli Takım'ımız İzmir Halkapınar Spor Salonu'nda saat 20.30'da Almanya ile karşılaşacak.

Gruptaki ikinci maçını cumartesi günü 20.00'de Polonya ile oynayacak olan voleybolcularımız, son maçını ise pazar günü 17.30'da Fransa ile yapacak.

Türkiye, Almanya, Fransa ve Polonya ile (A) grubunda yer aldı.
(B) Grubu'nda Rusya, Finlandiya, Estonya, Hollanda,
(C) Grubu'nda İspanya, Yunanistan, Slovakya, Slovenya,
(D) Grubu'nda ise Sırbistan, İtalya, Bulgaristan ve Çek Cumhuriyeti mücadele edecek.

A ve C grup maçları İzmirde, B ve D grubu maçları İstanbul'da oynanacak.

Açılış töreni, 3 Eylül'de 20.30'daki Türkiye-Almanya maçı öncesinde yapılacak. 19.15'te başlayacak açılış töreninde "Buluşma" adlı gösterisiyle 40 kişilik Shaman Dans Grubu sahne alacak.

Grubumuzdaki güçlü rakiplerimizi tanıyalım:

(A) Grubu'ndaki rakiplerinden Almanya, 2007'deki şampiyonayı 5. bitirdiği için bu yılki turnuvaya doğrudan katıldı.

Elemelerde (C) Grubu'nda yer alan Fransa, grupta Makedonya, Belarus ve Bosna Hersek ile eleme maçlarında oynadığı 6 maçtan da galibiyetle ayrılırken, rakiplerine sadece 1 set verdi.

Polonya ise, aldığı 4 galibiyet ve 2 mağlubiyetle eleme grubunda Estonya'nın ardından 2. sırada yer aldı ve bir üst turda Belçika ile eşleşti. 2-3 ve 3-2 biten maçların ardından averajla belçikayı eleyerek şampiyonaya geldiler.

Anlaşılan o ki sağlam rakiplerimiz var.

Ayrıca A Milli Voleybol Takımımız, 6. kez katıldığı şampiyonada bugüne kadar yaptığı 41 müsabakada 18 galibiyet ve 23 mağlubiyet aldı.

Uluslararası Voleybol Federasyonları Birliği'nin (FIVB) Dünya sıralamasına göre Polonya topladığı 94,5 puanla 7., Almanya 42 puanla 14., Fransa da 34,5 puanla 17. sırada bulunuyor. Türkiye ise 8 puanla 42. sırada yer alıyor.