DAHA ÖNCE…


…görmedim…
Salınırdı müziğin ritmiyle
Kendinden geçerdi belki de
Daha önce böyle görmedim

Saçlarından yansıyan ışık
Gözlerimde şimşeklenirdi
Depremler olurdu zıplarken
Daha önce böyle görmedim

Bin bir türlü senaryo
Yaşandı bitti zihnimde
Ah bir göz göze gelebilseydik…
Daha önce böyle olmadım

Kim bilir nasıl biriydi?
Gözleri kimleri yaktı ben gibi?
Kaç sıcaklık hissetti dudaklarında?
Daha önce böyle bakmadım

Az önce usulca araçtan indi
Giderken tüm dertler beynime bindi
Dur gitme diyemedim
Daha önce böyle mıhlanmadım

Şimdi bu satırları yazıyorum
O şimdi ne yapıyor?
Amatör ruh benimkisi
Daha önce de fütursuzdum

Kelimelerim çekiniyor
Kaçıyorlar zihnimden
Kalbimdeki ritimle
Oynasa ya yine…

Çok kız seyrettim oynarken
Çok iç geçirdim belki de
Ama hiç bu kadar olmadı
Daha önce böyle avallaşmadım

Mucizeydi yine görmem
Mucizelere inandım
Utangaçlığıma yenik düştüm
Daha önce de böyleydim

Ne adını biliyorum
Ne de yaşını
Umurumda da değil aslında
Daha önce böyle değildim

Şimdi kendime kızarım
Aptallığıma yanarım
Ben yine, yine benim
Daha önce de çok sövdüm

(gönlümden alıntıdır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder