Ağlama Diyarbakır





Ağlama Diyarbakır
Bağlamada: Mehmet Can
Akustik Gitarda: Mehmet





Mp3'ünü indirmek isteyenler burayı tıklasinlar efendim: tık tık tık tık!
Bizzat arkadaşların kendisinden alınmıştır telif hakları.. :)



Diyarbakır Türküsü

Diyarbakır ortasinda vurulmuş uzanırım

Ben bu kurşun sesini nerde olsa tanırım

Bu dağlarda gençliğim cayı cayır yanarken

Ay vurur gözyaşına ben gecede kalırım



Üzülme sen, üzülme başını öne eğme

Gün olur kavuşuruz, dert etme Diyarbakır

Yüreğini dağlama, kanlı bezler bağlama

Bu yangın söner birgün, ağlama Diyarbakır



Diyarbakır yolunda toz olmuş dağılırım

Bu hırçın depremlerle sarsılırım kanarım

Arkadaşların yüzü ağır ağır solarken

Gün doğar yaylalara, kahrımdan utanırım



Ey fırtınalı bayır, ey mazlum Diyarbakır

Dağlarında ateşler, alnında kızıl bakır

Çiğdemler solar gibi, anneler yanar gibi

Dizlerine döküldüm, ağlama Diyarbakır

1 yorum:

  1. Birçok duygusal yük taşıyan bu güzel parça için teşekkürler. Yüreğinize sağlık. Ayrıca, yeteneklerinizi öğrendikçe daha bir mutlu oluyorum.
    Sınıf arkadaşlarınızdan çalıp söyleyenler vardır muhtemelen, bir grup kurarak daha profesyonel yürütebilirsiniz bu işi.

    YanıtlaSil