kumandayı ver

sabah bizim marketten bi gazete aldım,bir ekmek
bırakmaya karar vermiştim sigarayı,yine aldım bir paket.
gün bugündür deyip düştüm yollara,
uykulu gözlerle baktım sarışın kıza,
elli kişi var mıydık ki vapurda?
dışarıda hava buz gibi,
çaycıdan hayır yok gibi.

hala uykulu,hala sakinim ,
bak hala ölmedim.
sinirler midelere,alıştık boş sözlere,
bak göründü kadıköyüm.
kim söyledi sana:aşk sanattır,
bilmiyormuydun sadece besindir:taze ve bayat
neylersin buymuş hayat!
yanlızlıklar,peşin ödenmiş faturalar.

evlerimiz ufaktı,kitaplar,egolar,karıncalar vardı.
gece yalnızlıklar,bazen alo'lar,yataklar karargahtı.
dost muyduk,düşman mı zap meydanında?,
bu kanaldan sıkıldık nerde bu kumanda??
bakarken ekranda hayatlara,
rekorlar kırmıştık yüksek atlamada
mahkum olduk şimdi düşmüş çıtalara.

bitmişse bitmiştir,ısrar etmenin ne anlamı var.
bu kanaldan sıkıldık , n'olur uzatma kumandayı ver.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder