6300 yavaş ve geç açılan kamera sorunu ve çözümü

telefonla fotoğraf çekilmez diyenlerdenim. ama bazen, ilginç bir şey görddüğünüzde veya o an not alamayacağınız bir durumda fotoğrafını çekmek faydalı olabilir. ben de telefonumun dandik kamerasını bu amaçla kullanıyordum.

birden telefonun yavaşladığın farkettim. kamera çok geç açılıyor ve bu esnada kilitlenmiş gibi hiçbir şeye cevap vermiyordu. internette yaptığım aramalarda hafıza kartında sorunl olabileceğini söylemişlerdi. çözümü az önce denerken buldum. yaklaşık 200 fotoğrafın kayıtlı bulunduğu klasöre erişimde sorun olabilir diye yeni fotoğrafları kaydedecek farklı bir klasör oluşturdum ve oraya kaydetmesini söyledim telefona.


şimdi telefon normal hızında fotoğraf çekiyor ve kameranın hazır hale gelmesi de gayet normal şartlara dönmüş durumda.

boşuna hafıza kartınızı değiştirmeyin, telefonu fabrika ayarlarına almayın veya servise vermeyin.



çözüm çok basit: yeni çekeceğiniz fotoğraflar için boş bir klasör oluşturun ve kayıt konumu olarak o klasörü seçin. işlem tamamdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder