Evren Özalkuş işten çıkartıldı :(


bugün aldığım haber beni gerçekten üzdü... CNN Türk'ün güler yüzlü güzel spikeri, gecelerimizi renklendiren Evren Özalkuş maalesef işten çıkartılmış, sebebini bilmiyorum ancak en kısa zamanda tekrar ekranlara dönmesini umuyorum, uzun zamandır tv izlemiyorum ancak işten çıkarılmasına üzüldüm, elden bir şey gelmiyor maalesef... kendisiyle ilginç bir mazimiz var önümüzdeki zamanlarda onları da yazarım...
günler sonra gelen edit: cnn türk'te müdür değişikliği olmuş, mehmet ali birand gelmiş yönetime, geldiği gibi 3 spikeri krizi bahane ederek işten çıkartmış, kendi kadrosunun varlığı su götürmez bir gerçek... bu çark da böyle dönüyor demekki...

3 yorum:

  1. Çok ilginç bu çarkın iğrençliği.. Sanırım işini iyi yapanlar değil, başka işler iyi bilenler bu dünyada yerini koruyor.. Evren'in hanımefendiliğini ekrandan anlayamayan varmıydı acaba aramızda.. ??
    Olsun Evrencim.. Umarım bu yazıyı okursun.. Sen çizginden asla vazgeçme emi!! Kurtlar sofrasında hep öyle dik ve ekranda gözüken asil profilinle kal!!
    Biz seni izleyenler seni böyle sevdik ve hep öyle kalacaksın:)

    YanıtlaSil
  2. Hayraniyim Ewrenin....

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim arkadaşlar. e.ö.

    YanıtlaSil