Nesne-Özne !?'^!+!%

geçenlerde GENÇSEN GELECEKsin 2.0 vardı ege üniversitesi kültür ve sanat evi'nde... neyse gelecek teknolojiler mobil teknoloji falan anlatıldı ilk oturumda, odtü böte mezunu şuan microsoft da çalışan bir abi sunumunu yaptı ve soruları almaya başladı. bir eleman çıkıp öyle bir soru sorduki dalga mı geçti ciddi miydi anlamadım ama ciddi bir soru gibi ciddi bir cevap aldı ben hala şüpheliyim... soru şuydu: "şimdi biz nesneye dayalı programlama öğreniyoruz, ilerde özneye dayalı programlama mı göreceğiz" :D:D:D abi o ne ya :D bilen varsa el kaldırsın, sonra o elini indirip bi zahmet yorum yazsın...

bir de ikinci oturum dumurları varki o da ayrı bir olay, bir muhabir ablamız garip sorularıyla turkcell çalışanlarından bilgi almaya çalışıyor ancak sorular bütün ahaliyi gülme krizine sokuyor, onları da geçtim, promosyon ödül dağıtma maksadıyla basit bir soru soruluyor ve ahalinin cevabı yollaması için bir cep no veriliyor ki bu cep no da sunumu yapan turkcell çalışanı abimiz... neyse olaydan sonra başka bir haber dimağıma düşüyor, bir sarhoş yolda bir polis telsizi bulmuş "merkez beni beni seviyor musunuz?" falan şeklinde koparmış milleti okumuşsunuzdur haberlerde, şimdi ben de kafam güzel bu abiyi arayıp "turkcell beni seviyor musunuz?" desem nasıl olur :D bu arada turkcell teknoloji acayip hoşuma gitti, tam çalışılacak bir yer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder