Mühendisin Aşkı

MÜHENDİSİN AŞKI


Gel gidelim buralardan sevgilim,
Kaçalım bu kapitalist rejimin faşist insanlarından,
Nereye gideceğimiz önemli değil;
Verelim kendimizi liberal dağlara,
Yada gidelim realist bir yere ne fark eder,
Yeter ki komünist olmasın o yerde.

Sen benim için e^x sin;
Ne türevin var ne de integralin,
Benim için k sayısı kadar sabit,
Hipotenüs kadar büyüksün.
Senin mutlak değerin yok gözümde,
Çünkü sen hep pozitifsin.

Sen akım ben ise gerilim.
Aradakileri boşverelim.
Mesela silelim dirençleri,
Yok edelim empedansları,
Depolayalım aşkımızı kondansatörlere,
Gönüllerimizi bağlayalım bakır tellerle.

Selenoid saçlı yarim,
LED LED bakan gözlerine doyamam.
Kirpiklerin diyot diyot,
Kaşların opamp gibi,
Ben senden ayrılamam sevgilim.

Sensiz geçen günlerim sülfürik asit gibi acı,
Karbon kadar kara,
Sevgilim gel benimle ne olur;
Açma sineme bir daha yara.

Gel benim primer sargım,
Ben senin sekonderin olmaya da razıyım,
Aramızda mesafe olsa da;
Ben sana uzaktan da aşığım.

Artık gelmezsen benimle sevgilim;
Negatif olacaksın hayatımda,
Sileceğim p sayısını matematikten,
Türevde almayacağım integral de,
Komünist olacağım sana inat,
Patlatacağım bütün ledleri, kondansatörleri,
Bağlayacağım dirençleri devrelere,
Sileceğim diyotları opampları,
Ne akım olacağım ne gerilim;
Yinede SENİ SEVECEĞİM....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder