Fırçalamak mı ??? Neyi ??? :S


İnternette gördüğüm bu fotoğraftan sonra aklım tamamiyle karıştı...Şimdi ne yapmalıyım...Dişlerimi fırçalamalı mıyım, yoksa fırçalamamalı mıyım?? Fırçalamazsam doktorum çok kızıcak...ee şimdi doktor kızıcak diye de fırçalayıp böyle dişsizmi kalayım...yok yok fırçalamam gerek bem beyaz dişlere sahip olmam gerek yani en azından doktor böyle diyor...Sigara içtiğimde yok ki altın sarısı dişlere sahip olayım...EEee o zaman fırçalamasamda olur..hem ne gerek var o kadar zaman harcamaya....Ahh bilemiyorum aklım karıştı....Korktum bu fotoğrafı görünce yok yok ben fırçalamamalıyım...ya da fırçalamalıyım...Aklım tamamiyle karıştı...Şu an kendimi sucuklu kurufasülyee gibi hissediyorum..Kime dokunsam gazı çıkıcak gibi...Ya dişlerden önce hayatımızı fırçalayıp temizlesek pırıl pırıl etsek daha güzel olucak galiba...Hep diş macunu reklamlarında geçen yumurtalara acımışımdır...Ben alıyorum elime yumurtaya günlerce bakıyorum ama hiçbiryeri yumuşamıyor yumurtanın..Ulan tam tersine sertleşiyor gibi...Neden bizi kandırıyorlar...Gidip bide onlara dokunmam gerek şuan galiba...Neyse şimdi dişleri mi fırçalamam mı gerek yoksa fırçalamamam mı gerek?? Anneee aklım karıştı beniimmm.....az da gazımı çıkarsan hanii....:D :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder