Koşmak İstiyorum

Koşmak istiyorum,
Amaçsızca koşmak…
Vurmak istiyorum toprağa, çıplak ayaklarımla.
Dövmek istiyorum toprağı, günahsız yere…
Ayaklarımla döverek gezmek istiyorum tüm Ege kıyısını.
Yarmak istiyorum toprağı;
İçine gireyim, sonsuza kadar orada kalayım diye…
Uyumak istiyorum, sonsuza kadar;
Belki rüyalarda buluşuruz…
Hafiflemek istiyorum,
Hafifleyerek uçmak…
Atmosfere karışmak…
Al beni koynuna Ege denizi;
Nice sevdalara şahit oldun sen;
Hiçbiri diğerine benzemez bilirim.
Her biri ayrı bir roman.
Anlat hepsini bana.
İmrenerek dinleyeceğim seni.
Offff…
Dudaklarımı ısırmak istiyorum;
Isırarak parçalamak…
Koşmak istiyorum;
Koşarak uzaklaşmak…
Beynimi tırmalayan bu müzik sesinden kaçmak…
Atmak tüm sıkıntıları…
Kurtulmak tüm dertlerden…
Uzaklaşmak istiyorum şehrin ışıklarından…
Karanlıklara gitmek istiyorum…
Dark is the sunlight…..
Beynimi yordun dünya…
Oooffff, offf…
Hangi teşkilatın elemanısın?
Hangi lobilerin tercümanısın?
Hangi çarkın dişlisisin söyle?
Offff… Allahım…
Şu kirli dünyanın temiz bıraktığı bir güzellik yok mu?
Her şey bu kadar kötü olamaz…
Tüm pisliklerin yörüngemden çıkması için ne yapmalıyım…?
Vazgeçtim sosyolojiden…
Gözlerden anladığımı sanmıştım…
Yanılmışım…
Hiçbir şey anlaşılmazmış gözlerden…
Yalanı da bilirmiş gözler…
İnsan sarrafı olmam için 40 fırın ekmek yemem lazımmış daha…
Karnım acıkmadı henüz…
Şimdilik 1 dilim yeter…
Ooofffff, offf…
Hangi cümleler anlatır beni?
Hangi mısralar özetler derdimi?
Hangi şarkı açıklar şu anki ruh halimi?
Hangi kelime kombinasyonunda bulurum kendimi?
Ooofff, offff…
Hangi sözler tatmin edecek ruhumu şimdi?
Shopenheur’un tesellisi yetecek mi bana?
Tamam vazgeçtim her şeyden, artık hayallerim yetecek bana…
--------------------------------------
Sürat yapıyorum bisikletle…
Bahar rüzgarı yüzümü yalıyor…
Dilimde bir şarkı: “Alamam seni çapkın Ayşe”…
“Gençliğime doyamadım,
15’imi bulamadım,
Daha sünnet olamadım,
Alamam seni çapkın Ayşe” (Beyaz Kelebekler Grubu – Çapkın Ayşe) (Minik Ercü)

NOT: Bazı zamanlar nihilist duygularım coşuyor, işte o zamanlardan birinde yazdım bu yazıyı…

1 yorum: