Uyanık Banka Çalışanı, Çakal Gork

Son final sınavımızdan çıkmışız, ziraat kafe de takılıyoruz, ibrahim dıbık muhabbeti falan yapıyoruz, oradan orkut.com'a bir şekilde geliyoruz babası orkut yerine haydar deseydi bugün google destekli bir haydar.com olacaktı falan diyoruz, o sırada 2 abla geldi, kredi kartı kaktırmaya çalışıyorlar, "sayı almamız gerekiyor, bu sadece kart için başvuru bakalım kartı verecekler mi?" gibi bir de sanki bulunmayan bir şeymiş de bu kart biz de belki bize çıkar diye başvuracakmışız, (biri gülme efekti versin alttan), sonra muhabbet kurmaya çalışıyor, basit memleket muhabbetlerine girmeye çalışıyor, bana adımı soruyor x diyorum "aaa benim yeğenimin adı da x" diyor, haaa öylemi iyi o zaman ben de kredi kartı alayım bari... bunu demem mi gerekiyordu? oradaki x bir değişken olur, kişiden kişiye de değişebilir, aa ahmet mi benim yeğenim de ahmet, ee ablam bu muhabbet de bizi bir yere götürmez... aaa benim yeğenim de haydar... bu cem yılmazın "aaa aynısı kaynımda var" muhabbetine döndü, neyse memleketim insanı bu normal karşılıyorum, gelelim meseleye gork arkadaşımız gayet çakal bir şekilde ben başvururum ama bize çay ısmarlayın dedi, ablamız kabul etti, 2 lirayı masaya tabir yerindeyse fırlattı, ve gitti, tabi başvuru tamamlandıktan sonra... yani demem o ki bu tür form başı para alan ablalar çok ısrar ederse siz de onlardan bir şeyler isteyin, ha ben yapamam bunu derseniz bir şey diyemem çünkü ben de yapamam yani :D

2 yorum:

  1. biraz destek görseydim, çaydan fazlasını koparabilirdik ablalarımızdan :D neyse saglık olsun, bi daha ki sefere bilmem ne dubai bank temsilcilerine ısrar ederiz :P

    YanıtlaSil
  2. hea bunların erkek versiyonları var bi de onlar da yalnız dolaşan kız gruplarına dadanıyor...
    nese o değil de ablalar iyi bayaa :P :D 4 kez sordu , 4 kez istemiyoruz , sağolun dedim peşimi bırakmıyo hala laannn :( :'( :D:D

    YanıtlaSil