Reklam Oku - Para Kazan


Reklam okuyarak para kazanma sistemi var artık Türkiye'de... Aslında epeydir var ancak şuan sisteme tamamen güveniyorum, çünkü vaad ettikleri 100 YTL'yi geçenlerde çektim hesabımdan... Sistem gayet güzel çalışıyor, reklam okudukça para puan kazanıyorsunuz puanlarınız 100.000'e ulaştığında 100 YTL'nizi alabiliyorsunuz onun dışında 100.000'e ulaşmadan da paranızı çeşitli yerlere transfer ederek harcayabilirsiniz mesela ben 100.000'e ulaşmadan önce 25.000 puanımı bilyoner.com'a transfer edip orada bahis oynadım, altılı kuponu falan yaptım, 3-5 ordan kazandım falan, ayrıca SüperTeklif bazı günler çekiliş yapıyor, bu çekilişlerin birinden tıraş makinası kazandım, hala kullanıyorum... Ayrıca sisteme üye olup tercih bilgilerinizi doldurduğunuzda 7.500 puan kazanıyorsunuz yani 7,5 YTL... Tercih bilgileriniz sizin hakkınızda bir ön bilgi için gerekli, çünkü size gelecek olan mailler(reklamlar) bu bilgilere göre gelecek, yani size ilgisiz reklamlar gelmeyecek, ayrıca sürekli de gelmeyecek, yani spam yağmuru söz konusu değil, bir de çok önemli markalar ile çalıştıkları için gayet güzel reklamlar geliyor, müşterilerini görmek isterseniz: http://www.superteklif.com/ST/Musterilerimiz.aspx buradaki firmalardan gelecek size reklamlar, ayrıca sistemin bir diğer güzelliği arkadaşlarınızı davet ederek üye listenizi oluşturuyorsunuz ve arkadaşlarınızın okuduğu reklamların da size getirisi oluyor, eğer sisteme üye olmak isterseniz: http://www.superteklif.com/SuperUye/SuperUyeFormu.aspx?bid=c4a10585-4ad3-40d4-bc43-f466617ba6f3
Peki ne kadar getirisi olacak derseniz hesaplama sistemi mevcut oradan hesaplayabilirsiniz gelirinizi, kendimden örnek vereyim haftada en az 2.000 puan alıyorum, en fazla 7.000 puan... tabi bu seviyeye gelmek için arkadaşlarınızı davet etmeniz ve davet ettiğiniz arkadaşların da başkalarına davet göndermesi gerek tabi bunun da bir sınırı var, ilk gönderdiğiniz kişiler sizin 1. seviyeden üyeleriniz oluyor, onların gönderdikleri davetlerdeki kişiler sizin 2. seviyeden üyeleriniz... Bu şekilde gidiyor, en fazla 6. seviyeye gelebilirsiniz, ben şuan 6. seviyedeyim, benim linkim ile üye olanların sayısı 468, toplam üye listemdekiler ise 1.109 kişi, yani 468'den sonraki kişiler benim davetimle üye olanların davetiyle gelenler, onların okuduğu reklamlardan da ben kazanıyorum yani...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder