Türkler uzaya giderse ne olur? Alo Hüstın! :)

Türkler uzaya giderse olası muhabbetler:

1. Houston, Ahmet kalemimi aldi vermiyor.

2. Houston, abi uykum kaçti ordaysanız muhabbet edelim.

3. Houston…
Evet?
Deniyorum abi orda misiniz diye. yok bi sey.

4. Hüsto abi ruslarla kenetlenme olayi vardi ya.
Evet canim vardi, burda yaziyo raporda.
Hah iste mehmet ruslara nah yapti camdan,herifler kenetlenmeyiz diyo.
Aferin canim.. ben ariyorum konsolosu.

5. Houston, amirim diyo ki bi kisi daha yollicakmisiniz boyle okey oynayamiyomusuz.
Tamam raporunuzda belirtin siz.

6. Deneme 1..2.. deneme.. puff pufffff
Yuzbasi volkan napiyorsunuz?
Bi karisma be guzelim. benim dayioglu tesisatcida calisiyo. biliyoruz da yapiyoruz.

7. Hüstiiiinn, lan biz hakkaten uzayda miyiz simdi?
Apollo 31, onaylandi.
Ba ... koym teknolojiye bak bee.

8. Houston we have a problem.
Nasi guzelim? Neyini kurcaladiniz yine aletin? Ellemeyin arkadasim her yerine. Bana zimmetli alet ben ugrasicam sonra.

9. Houston gemi kontolden cikti. ne yapmam gerekiyor simdi.
Orda ana panelde kirmizi bir dugme var goruyor musun?
Evet goruyorum.
O dugme sana girsin. ahahah
10. Houston, fener maci kac kac?

11. Hauston.
Yine ne var?
Ne guzel ismin varmis senin be. hey allahim be..

12. Hauston, kina gecesi ne zamandi

13. Apollo 31 napiyosunuz orda bu duman da ne?
Mangal yakiyoruz guzel kardesim. hapla olmaz ki bu beslenme isi bilememissiniz siz.
Karbonmonoksitten zehirlenme ihtimaliniz var, derhal sondurun.
Delikanli adama bi sey olmaz.

14. Hauston, cekirdekleri nereye atayim?
Sagda bi boşluk var .
Oeaehae yok oldu bu hauston. David copperfield gibi it oglu it .


15. Huston…Abi oyun yok bu alette ?!?
Anlaşılmadi kaşif 12..
Yok abi ha$im diil.. Şevki ben.. hani tanişmiştik kokteylde..
Ne diyosun kardeşim ?
Oyun diyorum abi.. Af buyur kicikirik telefonlarda bile snake, var, raket var.. ayip valla

Çikip istop oynayin siz, anca keser.. hadi bakim..

16. Houston, sanirim koaksiyel atesleme sisteminin duplikasyon bolumunde yakit sikismasindan kaynaklanan bir hata var.
Gemi gidiyor mu genç?
Onaylandi houston.
Devam et o zaman devaaam.

17. Houston, usudum olum ben gunese yaklasicam biraz.
Apollo bu cok tehlikeli yapma. gemiye zarar verebilirsin.
Hey mina koym ne degerli geminiz varmis skicem yaa.

18. Yuzbasi volkan geminin yuzeyinde napiyorsun durumunu bildir hemen?
Hoca daraldim gezinmeye ciktim biraz.
Dikkatli ol en ufak hatada gemi yuzeyinden kopabilirsin.
Ooo iyice cocuk yaptiniz hoca siz de bizi.Olmuyo boyle.

19. Houston, usta telefon cekmiyo mu burda? Hatuna msj aticaktim soz vermistim.
Olumsuz apollo.
Ya arkadasim cekmiyo de, telefonun bozuktur de. Olumsuz ne oluyo oyle. Ben seni biliyorum sen beni biliyosun. Ayip yani.
20. Alo hüston. Kıble ne tarafta kaliyo simdi ?

21. Yuzbasi volkan ne yapiyorsunuz!!??
Cam aciyorum abi sicak oldu cok burasi.
Cam actiginizda basinctan olusan girdap molekullerinize ayrilmaniza neden olabilir.
Haaa dogru.


22. Hüztin, simdi bu alet isik hizina cikabiliyo mu. Zaman makinasi tadi yasayabiliyoz mu bununla? Hani diyorum 2-3 at yarisi falan yapsak.
Hayir zaten oyle bir sey mumkun olsay
di bile buna izin vermezdik, zaman kirilmasi olurdu.
Baba neyi kirdiysak oderdik parasini. Şimdi kesin olmuyor mu o olay?
Olumsuz.

23. Houston su jupiter warya,
Heeeeeee.

Sana girsin ohaohahah , kizdin mi?

Yooooo.
O zaman satrun de girsin uhe uhe uheheheh. HE HE HEEEEEEE






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder