Googleda aranan ilginç kelimeler ve cümleler...


Evliyim ama uygunum (!?)!!!

sevgilim için ufak aşk sürprizleri!!!

nod32 ilacı indir (nod32 bir antivirüs programıdır)!!!

dovlond vinap (esasen download winamp yazmak istemiş)!!!

serbest kızlar(daha neler!!!!)

iğrenç videolar (napıcaksa artık)!!!

isimle numara bulma (oldu canım!!!)

aykü testisi (sıfırdır heralde!!!:))

istediğin msn adresi çalma (msn hack programı!!!)

msn şifreler kıran program

vefasız hülya koçyiğit???

sevgilim beni aramıyor neden? (google nerden bilsin yahu)

tarot baktırmak istiyorum rezzan kiraz (hadi bize fal bak biraz ;P)

bir kıza nasıl teklif edilir???

web sitemde nasıl mp3 bulabilirim (aranınca bulunuyorsa herkes kendi sitesinde arasın o zaman)

rapid bedava preminyum (yok alüminyum)

d smart kanalını göster (oldu.. başka? arama motorunu ne sanıyosun sen?)

sagopa kajmer ve ceza neden kavga etti (google ne bilsin :s)

yalan dünya dizisi hangi gün (google mısır patlat izleyelim :p)

cenifırin en özel resimleri (sanane yaw elalemin resminden)

tevedeki proramlar (kro demek bile gelmiyor içimden)

nerden ücretsiz dosya uploot edebilirim?( gel ben vercem!!!)

sevgilime kandil mesajı göndericem (eee? napalım yani?)

evliligi kurtarmanin yollari (bazıları da böle :s)

1 ayda nasıl şişman olunur (gel google seni şişmanlatıcak)

yetti artık bu gece belki kafama sıkarım mp3ü download (çabuk mp3 bulun buna.. evlat gidiooo)

wwwkurtlarvadisi kurtlarvadisi@.com (bu abi/abla nın ne aradığı belli değil)

www.açıköğretim lisesi sınav sonuçları (www koymayınca çıkmıyor sanki)

KPSSye kimi atadılar? (Allah bilir ;P)

win32 uygulaması degil bunu nasıl çözerim (abi Allah kolaylık versin zor iş walla :s)

msnde engellendimmi gör bul (nerde benim x-ışınlı gözlüklerim!?)

kız nasıl tavlanır? (google da bilmiyor nolcak simdi)

kekikli resim ve vidoları (buna koptum işte Kahkaha)hangisi???sibel?murat?? :)

1 yorum: