Tüm yazarlarımızın dikkatine

Ey Nerd Herd ahalisi! Blog size emanet, ben 10 gün yokum, köylerim de size emanet, Nerd Herd ruhunu kaybetmeyin, yeni yazarlarımızdan da atak bekliyorum, son 5 gün içinde 11 entry amacımıza ulaşacağınızı ümid ediyorum, 13 yazar var, nerd'lerin gücü adına... Güzel, özgün yazılarınızı eksik etmeyin... Asım abiden haber alırsanız bana da haber edin, kendinize iyi bakın... "Çantaaacıııı" :)
Bu arada severek takip ettiğim bir geek olan Umut'un aldığı karara saygı duyuyorum ama blog kişiseldir, kişisel yazılarını yazmayı bırakmamalı diye düşünüyorum(eğer okuyorsan bu yazıyı bence tekrar düşün, başkaları ne derse desin kişisel düşüncelerini yazmaya devam et, salt geek yazılar bi yere kadar)... Özünü kaybetme, bloga yazarak rahatlamazsan bi yerde patlar ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder