Mustafa Ceceli - Limon Çiçekleri Dinle-izle





YouTube videosu Walker arkadaşımızın kendi imali ve Uploadıdır, Nerd Herd İçin özel hazırlamıştır kendisi, teşekkür ediyoruz. :D


Limon Çiçekleri Albümünde 5 parça var hepsi de güzel. İlginç bir tadı var albümün.


Şarkı Sözleri
Limon Çiçekleri

Mustafa Ceceli
-
Uzakta çok uzakta güneyde
Yazları sıcacık ve aşık
Kışları soğuk ve sensiz
Bir şehir ve ben üşüyoruz
Bir uğrasan diyoruz
İklimini getirsen
Bereketini bolluğunu
Örtsen üzerimize
Havalansa yine zil çalan eteklerin
Gelip otursa gözlerime göz bebeklerin
Öperken içsem ağzının çiçek balını
Günahını boynuma seni koynuma alsam
Hem zehrim hem şehrim limon çiçeklerim olsan
Ben görmedim böyle alımı çalımı
Yarabbim duy duyur sesimi
Anlamıyor kimsesizliğimi
Yarabbi yetiş yarabbi
Yarabbim duy duyur sesimi
Anlamıyor çaresizliğimi
Yarabbi eller yarabbi
Hala kuytuda ücrada
Tekinsiz bir mecrada
Dua etsem seni dileyen
Börtüm böceğim bitki örtüm
Olacak duam olsan
Amin desem hamd etsem
Toprağına kök salsam senle
Nihayet bulsa ömrüm


2 yorum:

  1. http://www.mediafire.com/?mftyq22d1zw duymuş oymayın ama :)
    Çok sediyseniz Orijinalini alarak destek olun.

    YanıtlaSil
  2. http://www.mediafire.com/?mftyq22d1zw link için teşekkürler arkadaşlar. korsana hayır ama öğrenciyiz abi :)

    YanıtlaSil