Grup Nara Ne Olur Gitme - Aç bana Kollarını

http://img19.imageshack.us/img19/45/grupnaraneolurgitmemini.png

İnternetin parlayan Gruplarından Nara ve sevilen parçaları Ne Olur Gitme (Aç bana kollarını) Ajax arkadaşımızın katkısı ve blog ekibinin yardımlarıyla huzurlarınızda.

Aşağıda Youtube ve Dailymotion'dan videolarımız var. Dilediğinizden izleyebilirsiniz. Siz ziyaretçilerimiz için mp3'ünü de ekledik. MP3 olarak indirmek isterseniz, buraya tıklayın. 1980+1 mutlu dinleyiciden biri de siz olun :D (pazarlamacılar gibi konuştum :))

Videoya gerek yok ben sadece dinlemek istiyorum derseniz buradan dinleyebilirsiniz:

(mp3 çalar yazılımımımızdaki arıza nedeniyle şimdilik sadece müzik dinlemenizi sağlayamıyoruz)



Sayfamızdaki yeniliklerden anında haberdar olmak isterseniz, e-posta listemize katılın. E-posta aboneliği için tıklayın!

Şarkı Sözleri ise şöyle:
gitme..
ne olur gitme..
üşüyor ellerim..
gitme..
ne olur gitme..
sen gidince
üşüyor ellerim..
sensiz acı veriyor,
boynu bükük
öksüz kalbim..
***
sen gidince
aşka kısır sancılar.
gözlerimde
yağmur olur şarkılar..
bu koca dünya içimde
toz duman olur..
her sokakta alev alev
yangınlar çıkar..
aç bana kollarını,
sar yine öyle, tut bırakma.!
sev beni delicesine.
kimseye verme,
canımı da yakma
çok severim güzelim
ben deliyim sen kusuruma bakma
ah! yanıyor yüreğim
ne olur beni anla!
gitme..
ne olur gitme..
üşüyor ellerim..


Youtube'dan izleyemiyorsaniz üzülmeyin, sizin için alternatiflerimiz hazır:

Nara'nın şarkısını sevdiyseniz, bu şarkıyı da beğenebilirsiniz:



İnternetin son günlerdeki popüler şarkısı Seni seviyorum ve Günce Yorgancılar:




Günce Yorgancılar için hazırladığımız özel sayfamız ve birbirinden güzel diğer şarkılar için tıklayınız.

27 yorum:

  1. harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yok böyle bi şarkı

    YanıtlaSil
  2. tek keLimeyLe süpr bir şarkı başarıLarnzn devamnı diLiyrm......

    YanıtlaSil
  3. çq qüzel bi şarkı qerçekten ...

    YanıtlaSil
  4. süper yaaaa bayıldım emeği geçen herkese teşekkür ederim . SeVdiğim insana hitap ediyorum duy benii

    YanıtlaSil
  5. mükemmelll tebrik ediyorum!

    YanıtlaSil
  6. harika ya agladım resmen askımla beni anlatmıs filimle de uyumlu süper şarkı

    YanıtlaSil
  7. emeğim geçti arkadaşlar, ne demek, rica ederim :)) sevdikleriniz duysun sizi :)

    YanıtlaSil
  8. mustrt arkadaşımız'ın emeği büyük bu şarkı konusunda. kendisi grup naradan sonra en çok emek sarfeden kişidir ;)

    YanıtlaSil
  9. harika bişey olmuş emeği geçen herkeze tşk başarılar

    YanıtlaSil
  10. süper yaaa harika bir şarkı

    YanıtlaSil
  11. gercekten hari bir sarkı

    YanıtlaSil
  12. bide indirebilirsem aresten indirecem ama

    YanıtlaSil
  13. yok böyle bir parça süperrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  14. çookkkkkkkkkk güzel

    YanıtlaSil
  15. bunu yapanları tebriklerim

    YanıtlaSil
  16. zehra karadağ bn celal yazdınmı yorum.

    YanıtlaSil
  17. güzel arkadaşlar çok beğendim emeği eçen herkeze çok tskr.. devamı mı bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  18. süper şarkı yaaa bayıldım bu şarkıda e emeğinin geçtihi nereden belli oluyor

    YanıtlaSil
  19. güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  20. güzeeeeeeeeeeeeeeeel

    YanıtlaSil
  21. cok qüzeL ya bayıLıorummm (:

    YanıtlaSil
  22. sewgilim dinletmişti bna beğendm bende

    YanıtlaSil
  23. bn bu şarkıyı çook seviyorum çünkü bu bzm şarkımız birtanemle...

    YanıtlaSil
  24. ben çok beğendim şarkıyı güzel insanın sevdiği insanla birşeyler paylaşması kadar güzel bişey olamaz sadece seviğyle başarılarınızın devamını diliyorum

    YanıtlaSil
  25. Süperr :) (Y)

    YanıtlaSil