Yazık...


Bugün bir yazı okudum, çok sinirlendim...
Yazı ülkemizin durumunu özetler nitelikte...
Yazıyı okumadan önce yandaki resmi inceleyin...
http://www.suleymaniyehamami.com.tr/
Sitesinden alınmıştır bu resim...
Yıllar önce hamamda kadınlar ile erkekler aynı yerde diye olaylar olmuştu ve kapatılmıştı...
Şuan durum ne diye sorarsanız resime daha detaylı bakın... Dün kadın erkek aynı hamamda diye kapatılan yerde bugün durum ne?? Fotoğraf neyi anlatıyor?? Threesome or something?? PES!!!
Onu geçtim uzantısı "com.tr" olan Süleymaniye Hamamı'nın sitesinde Türkçe adına hiçbir şey yok!
Onu geçtim hamama da giremiyoruz biz Türkler... Yazık... Şimdi zafer bayramını kutlamamız gerek ama nasıl? Ülkede Devletçilik kalmamış, dün vatan millet sakarya diyenler bugün arapdan çok arapçı, cemaatten çok cemaatçi, ümmetten çok ümmetçi, patronlardan çok şirketçi olmuş... Çok sinirliyim bu gece... Yazıyı paylaşıyorum:

TÜRKİYE'NİN ALTERNATİF SINIR KAPISI

Osmanlı döneminin değerli mirası, tarihi Süleymaniye Hamamı'nı duymuşluğunuz vardır.

Bir dönem, kadın erkek söz konusu hamamda birlikte hamıyor diye mesele olmuştu.

Acentelerle anlaşmalı olan hamamın hudut kapısı Süleymaniye dolaylarına açılıyor.

Gelgelelim hamamdan içeriye girmek için, önce ülke dışına çıkmanız gerekiyor.

Pasaportunuz yoksa, vakit kaybetmeden keselenme sevdanızdan vazgeçin.

*

Hamamın halkla ilişkiler soru-n-lusu bayancığına ve by patronlarına sesleniyorum!

Ya da vazgeçtim, yetkililere soruyorum: Tarihin emaneti bu değerli miras kimin?

Neden giremiyorum, neden yıkanamıyorum, neden tarihimi yaşayamıyorum?

Yoksa yabancıya 'yes' mahrem de, bize mi nomahrem? Bu nasıl denklem?

*

Adı Süleymaniye Hamamı ama vizesi noksan Türklere kapısı kapalı!

Web sitesinde ne bir Türkçe anlatım var, ne bize nazır ifade.

Sizce de bu işte bir terslik yok mu? Buyurun söz sizde.

J.Abdul
---------------------------------------------------------
Yazının tamamını okumak için: http://www.haber3.com/birkac-akla-ziyan-mesele-105237y.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder