Nuri Alço filmindeki disko müziği ne acaba: John Carpanter

Evet sevgili gençler uzun bir tatilin sonunda ayrılığa dayanamayıp, Erta Ale'deki lav göllerinde araştırmalarımı bırakıp vatanıma geri geldim. Yolda gelirken Roma'da John ile karşılaştım. Bana: Ciao, Signor. ASIM diye yaklaşarak bir şikayetini dile getirdi. Sizin ülkede vardir bir Nurielli. hani belle ragazze gördümü gider gazozunu açarmis.. Dedem Nurelli Alchellini eski büyük elciyken yazmis yedi göbek torinoluyuz, verona'liyiz, baba tarafim da aslen eceabatlidir, hah işte ondan miras kaldi bi yetenek bana falan dedi.

Meğerse Nuri alço bizim John Carpenter'in eski talebesiymiş. Ahan da buyurun dinleyin. Nuri alco'nun kızları etkilemek için kullandigi ve tüm zamanların en etkili afrodizyak disko muzigi:


1:00'den sonrasına eminim hepiniz aşinasiniz :P

Yok ben youtube acamiyorum, veya kotam gider derseniz Asım abinizde numara çok. Buraya tıkla ve Nuri Alço disko müziğini indir. Her ne kadar orijinali John Carpenter'e ait olsa da.

Bu arada sevgili gençler john sizlere dedi ki: Arrivederci collega nerds.

2 yorum:

  1. Süper tam bunu arıyordum tsşkler

    YanıtlaSil
  2. oo harikaa yıllardır aramaktaydım bu müziği,sonunda sonundaaaaaaaaaaaaa... :)hep 1,5 lik çamlıcam, uyku ilacım hatta ve hatta kurbanım oldu ama bir şeyler eksikti, bu müzik olmadan olmuyo be bilader :))

    YanıtlaSil